הבלוניסטים

 

הבלוניסטים

סניף צפון:

ת.ד 144 גן השומרון 38825
טלפון: 04-6372484

סניף מרכז:

רמת השרון
טלפון: 03-5400911


 שער בלונים ענק

לב בלונים ענק בגובה 3 מטר

שער בלונים ענק

בלוני מיילר בצורת לב

אשכולות בלונים וכוכבים

עמודי בלונים וקשת בלונים

בלונים בעיצוב חופשי

 



 בלונים

 
 

כיצד חווית לקוח מתורגמת לכסף


פיטר דרוקר הידוע, ידע לחזות כבר לפני עשר שנים כי אחד מארבעת הסקטורים שבהם תתרחש צמיחה במאה ה- 21 הוא הפנאי, וכי חלקו של הפנאי הוא הגדול מכולם.

פירוש הדבר הוא שהפנאי שעומד לרשות האנשים יכול להיות מתורגם לחוויות קנייה, בין שאר פעילויות הפנאי.
 

עיסוקו של פיטר דרוקר לא היה בלונים כמובן, אז כיצד מתקשרת תחזיתו לעולם שלם של בלונים?

אנו יכולים לראות כי זמנו הפנוי של האדם בחברות מבוססות הולך וגדל, והחיפוש אחר דפוסי בילוי הולמים הפכו לחלק מעיסוקיה של כל חברה. הפנאי תופס מקום מרכזי בחיי החברות המודרניות בעולם בכלל, ובחברה הישראלית כחלק מהן. אנשים מחפשים היכן לבלות, ומוצאים לעצמם מקום בעיירות פנאי בהתהוות, קניונים, מרכזי קניות ומרחבי קנייה. מוקדי מכירה אלו יוצרים חוויה משלימה ללקוח, ועל כך יש לתת את הדעת. עיצוב של מרחב הקנייה חשוב מאין כמוהו להשלמת חווית הקנייה, משום שהוא מהווה חוויה משלימה ומימוש של פנטזיות הלקוח על כיף, הנאה, חופש, בידור וחוויה. לקוח שחווה קנייה "נעימה" או "מרגשת" יחזור מהר יותר והרבה יותר ל"היכל הקנייה", כדברי ד"ר דן הרמן.

 

כיצד נוכל לעצב חווית קנייה "מרגשת"?

חווית לקוח מושלמת מורכבת ממספר גורמים: נוחות הגעה למרכז הקניות, חנייה, שירות ואדיבות של המוכרים, קשר אישי וממוקד-לקוח, ועיצוב אווירה. עיצוב האווירה נותן נופך נוסף לחוויה, כאשר הוא מעניק ללקוח הרגשה של כיף. לקוחות אוהבים להרגיש, לחוש, להתלהב. כאשר הלקוחות נכנסים למרחב הקנייה ומתפעלים, דעו שהמפתח לנאמנות הלקוחות נמצא בידיים שלכם.

בלונים יוצרים חווית קניה מדהימה. במשך שנות פעילותינו הרבות עיצבנו עשרות מרכזי קניות באמצעות בלונים. למידע נוסף אודות עיצוב מרכזי קניות בבלונים צרו עימנו קשר.

 

הבלוניסטים © כל הזכויות שמורות