הבלוניסטים

 

הבלוניסטים

סניף צפון:

ת.ד 144 גן השומרון 38825
טלפון: 04-6372484

סניף מרכז:

רמת השרון
טלפון: 03-5400911


 שער בלונים ענק

לב בלונים ענק בגובה 3 מטר

שער בלונים ענק

בלוני מיילר בצורת לב

אשכולות בלונים וכוכבים

עמודי בלונים וקשת בלונים

בלונים בעיצוב חופשי

 



 בלונים

 
 

מוצרי פרסום וקידום מכירות


בזמן האחרון התבשרנו על סנוניות חדשות בתחום השיווק – שיווק חושי. תחום זה הינו בתולי ומציע הזדמנויות מגוונות לשיווק ייחודי, מעניין וחוויתי ללקוחות.

 

כמו שלמדנו לא מכבר מגאון השיווק החוויתי פיליפ קוטלר, עיצוב סביבת הקניות חיוני ומשפיע באופן משמעותי על המכירות, מוצרי פרסום וקידום מכירות, הערכת המוצרים ושביעות רצון הצרכנים. יישום תורתו של קוטלר מובילה אותנו לשינויים נרחבים בתפיסת השיווק- למשל מעבר מחשיבת מיקרו לחשיבת מקרו, שימת דגש על עיצוב סביבת המכירה לפחות כמו המוצר עצמו ועוד.

השיווק החווייתי יכול להתבצע על ידי עיצוב מרכזי קניות וקניונים. עיצוב בלונים למרכזי קניות משפר את חווית הלקוח ומגדיל את המכירות.מוצרי פרסום וקידום מכירות.

למרות שמנהלי רשתות שיווק ושירות הבינו את חשיבות בניית הסביבה המתאימה להגברת הערכת המוצרים אצל הצרכנים, סיפוקם מחווית הקנייה, והגדלת המכירות, הם עדיין לא הפנימו את גודל חשיבותו והשפעתו על החלטות הקנייה של הצרכנים.

 בשנים האחרונות סניפי סופרמרקט רבים דואגים לעיצובי בלונים בכל אירוע מכירות או יום הולדת של הרשת. עיצוב בלונים מלבד היופי שבו, תורם גם לחווית הלקוח.

מחקרים שנערכו בתחום מצאו כי לעיתים הגישה כלפי סביבת החנות חשובה יותר מאשר הגישה כלפי המוצרים עצמם. אם נסיק מהיגד זה מסקנות מעשיות, נגיע לתובנה המדהימה, כי עיצוב האווירה בהיכלות המכירה הינו מן החשובים ביותר, עוד לפני עיצוב המוצרים עצמם! כלומר ההשקעה הגדולה בשיווק צריכה להתמקד במעטפת המוצר המוגשת ללקוח באריזה מפתה, ורק אחר-כך במוצר עצמו. ממש מהפכה תפיסתית.

 כאשר אנו מבצעים עיצוב בלונים בשטח קניון, מרכז מסחרי או סופרמרקט - אנו בעצם משנים את "אריזת המוצר" אנו מציגים מיצג בלונים המושך את עינו של הלקוח.

מחקרים נוספים שמדדו את חווית הקנייה תוך פירוק המכלול החושי (ראייה, ריח, שמיעה וכו') הגיעו למסקנה כי הצרכנים תופסים את הגירויים החושיים כמכלול אחד, ולכן יש להתחשב בשילוב ההומוגני שלהם בעיצוב חווית הקנייה ומבצעים. מחקרים שונים מתמקדים כיום בהבנת הקשר בין הריח במרכז הקניות לבין כוונות רכישה ורכישה בפועל. ממצאים מעלים כי אכן יש קשר ברור בין ריח לבין דחף לקנייה וקנייה בפועל. מחקר שבדק את הקשר בין ריח ומוזיקה, מצא כי שילוב של השניים יוצר תמריץ רב יותר לקנייה ודחף רכישה גבוה יותר, מאשר ריח ומוזיקה שאינם קשורים זה לזה.

 כמובן שניתן לשלב בכל האופציות הללו גם בלונים שיהוו חווית קניה של חוש הראייה. בלונים מעצם טבעם הם בעלי נפח רב וצבעוניות, מה שהופך את החוויה הראייתית לחוויה טובה ומשמעותית ומוצרי פרסום וקידום מכירות.

אם כן, השיווק מורכב (תרתי-משמע) יותר ממה שתיארנו לעצמנו...

 

 

הבלוניסטים © כל הזכויות שמורות